Wednesday, June 20, 2007

Blue Moon

6 comments:

Anonymous said...

Mai c vrea sa insemne poza asta.....e prea simpla nu ma asteptam la asa ceva din partea ta (dzamagitor) :D

Bogdan Tanase said...

Mai Dane, poza asta pur si simplu imi place mie (stiu ca n-are "wow" in ea) - este oarecum personala, si oricum nu ma astept sa placa multora; iar in cazul acesteia chiar nu imi pasa :P

ania said...

mie imi place :>
dar e foarte amuzant sa astepte cineva sa fii 'artist' in fiecare zi. a se citi arta=ceva complicat...cat mai complicat in mintea unora.
dar nu-mi place cum suna 'ania spunea'. yuck!!!
a...si yuck dan! yuck! yuck!

Anonymous said...

Prima chestie la care m-am gandit: asta arata a coperta de carte cu basme... mai mult, basme orientale. cu atmosfera aceea ireala, indepartata, vise devenind realitate doar pt ca esti copil. Foarte frumoasa

Bogdan Tanase said...

Mersi Arana,

Ai observat ca n-are rama neagra, nu ? >:)

Anonymous said...

iti dai seama ca daca avea ma legam de ea :P asa ca evident ca am observat :D