Sunday, July 29, 2007

Reflexiile lui Narcis

Pentru un spectacol ca cel de aseara e nevoie de un rau, canal, lac sau port cu o intindere de apa de minimum 40m si un curent care sa nu depaseasca 2km/h. Aranjarea scenei plutitoare dureaza in medie 2 zile, spectacolul o ora si stangerea decorului inca 12 ore.

Se sting luminile si actorii pot pluti in ‘scena’ pentru a intra in pielea a 8 personaje care lupta pentru unicitate intr-o lume dominata de un narcisism social, de suprematia imaginii. Narcis, pedepsit de Nemesis si ‘pietrificat’ de Dali este adus in lumea noastra, unde evadeaza si se multiplica raspandind egocentrism si vanitate, care reflectate de luciul apei ajung sa domine personajele…adevarate icoane ale caror linii ar putea sa ne caracterizeze pe noi, atat de actuali si indragostiti de vizual.

Chiar daca firul povestii de pe scena e greu de urmarit, spectacolul e cu adevarat fascinant, ‘eye candy’…un al doilea inteles a ceea ce noi cautam in lumea dominata de imagine.


Multumiri Aniei pentru descrierea de mai sus :D

Daca n-ati fost aseara, mai aveti o sansa, intrucat spectacolul se va desfasura si astazi la orele 21.30 in Parcul Tineretului in cadrul festivalului "Apa, Aer, Foc".

7 comments:

Iordache Ovidiu said...

Toate sunt frumoase Bogdan...imi plac la nebunie culorile si cum le-ai "izolat"...Bravo!

ania said...

cu placere ;)

Anonymous said...

felicitari pentru poze, din pacate, cele de la Reflexiile lui Narcis mie nu mi-au iesit atat de bine pe cat mi-as fi dorit. Pot sa indraznesc sa te intreb daca dai si lectii despre nocturne? :)

Bogdan Tanase said...

Multumesc pt vizita si pt feedback. Daca ai intrebari concrete ma poti contacta pe messenger ;)

Anonymous said...

hmm, erai unul dintre cei care rupeau ochii cu blitzul?
parerea mea e ca nu au detalii pozele si cam arse in general.

Bogdan Tanase said...

n-am folosit blitul. nu stiu ce te face sa crezi asta...

Cat despre detalii, cam atat am reusit sa obtin cu ce aveam in dotare (adica un 50 mm f1.8). Da-mi un tele luminos si vin cu altceva :)

Iar cu arsurile nu sunt de acord.

Baluta Cristian said...

ah, 1.8 explica atata lumina de ai prins si malul celalalt, si ai zone prea arse pe personaje, pentru ca sunt si zone arse.